Hej alla!
 
 
Det är jag som är Ida & jag kommerr från Finland. Jag har bott i Ryssland i nu ungefär 6 år och i Estaland 2 år. Jag älskar djur, mina kompisar och min iPod. I den här bloggen kommer jag att skriva & prata & visa bilder till er av mitt liv (ja, det där MITT är viktigt!). Jag har brunt hår och brun/gröna ögon. Jag har också gråa tandställningar som jag är väldigt stolta över. Som sagt bor jag nu i Finland och här är ett par saker jag älskar.
  1. Sätta foton till Instagram!
  2. Fotografera!
  3. Vara med mina kompisar!
  4. Prata om onödiga saker!
  5. Sova och äta! (aaaaaw yeah)
  6. Vara med min hund!
Ja, där var ungefär det mesta jag gör på min fritid. Jag har alltså Instagram och Gifboom - followa om du vill (littleida). Sen senare skall jag sätta hit videon av mig och mitt liv, men i dag hinner jag inte för jag är så busyyy. Sen när mina videon kommer får du märka att jag har ett liv, för av dom där sakerna verkar jag som den värsta nolifern, men ja.
 
 Hej då - xoxo Ida
dagbok, hejdå, inlägg, jag, tråkigt,

Kommentera

Publiceras ej